partner plots gestorven

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
sonja1972

partner plots gestorven

Bericht door sonja1972 » vr dec 03, 2010 14:37

Hallo,ik ben vorige maand mijn partner verloren,hij stierf door een massief hartinfarct,hij was 67 jaar oud.
Ik ben pas 38 jaar maar we waren reeds 18 jaar samen.
Ik hoorde hem roepen:Sonja toe help me,ik krijg een hartaanval,ik ben toen direct begonnen met reanimeren tot de MUG er was,maar het heeft niet mogen zijn,de natuur had een ander einde voorzien.
Wij woonden niet officeel samen,hij heeft een dochter van 29 jaar en zij is zijn enige erfgename.
Na het overlijden van Willy moest ik direct de huissleutel afgeven aan zijn dochter en stond ik dus direct op straat.Ik slaap nu in mijn zus haar huis op de zetel.We hadden 2 honden maar die heb ik moeten laten inslapen omdat ik ze niet kon meenemen bij mijn zus want ze heeft 5 katten en 2 honden en daar kan je zomaar geen 2 vreemde honden bijsteken.
Ik was dus op 2 dagen tijd mijn partner kwijt,mijn thuisgevoel en mijn honden!!!
Willy stierf op 30 oktober en nu reeds is zijn huis volledig leeggehaald door zijn dochter,ze hebben alles in een container gegooid.
Ook mijn bezittingen,mijn foto's enz......
Ik had geen poot om op te staan want ik woonde er niet officieel.
Het is ook zo dat Willy zwaar hulpbehoevend was,daardoor heb ik de laatste 18 jaar van mijn leven volledig ten dienste geleefd voor hem,wel met hart en ziel en zonder spijt,maar nu blijft er niks meer van over.
Zijn dochter kwam hoogstens 3x per jaar op bezoek maar zij heeft nu alle macht in handen!!!!
Ze heeft zelfs mijn bloemen van op Willy zijn graf weggegooid,ze is gewoon zo jaloers over de mooie jaren die ik met haar vader heb gehad!!!!

Ik zit zowel mentaal en fysiek echt aan de grond,ik vind nergens rust,enkel op het kerkhof,dus sta ik iedere dag uren te praten aan Willy zijn graf!De koude voel ik niet want ik voel enkel zijn aanwezigheid en dat heeft me warmte.

Ben in behandeling bij een psychologe en zij zegt me dat ik 90 procent voor Willy heb geleefd en maar 10 procent voor mij en dat ik nu iets moet aanvangen met die vrijgekomen 90 procent,helaas wil ik momenteel alleen maar bij Willy op het kerkhof zijn!

Mijn reden van bestaan is weg en voor mij hoeft het nu ook allemaal niet meer!

marjan
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Marja, mijn partner is vorige zomer vrij plotseling overleden na een kort ziekbed van een maand. Wij waren meer dan 30 jaar samen.
Ik woon met mijn pleegdochter van 17.

Re: partner plots gestorven

Bericht door marjan » za dec 04, 2010 17:00

Je verhaal raakt me. Afschuwelijk hoe dit alles gaat, alsof alleen het verlies van je lief al niet erg genoeg is....
Meld je aan bij dit forum, ieders situatie is weer anders, maar je zult hopelijk wat troost en herkenning vinden!
Sterkte en liefs...

esther vrolijk
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Hallo, ik ben Esther heb mijn lieve man 6 november 2009 verloren aan slokdarmkanker. Ik heb een lieve zoon van 24 jaar die binnenkort gaat samenwonen met zijn vriendin. Momenteel ben ik werkzoekende en ga binnenkort weer studeren.

Bericht door esther vrolijk » zo dec 05, 2010 15:10

Hallo Sonja,

Vreselijk verhaal dit, wat een harteloos mens die dochter.
Heel veel sterkte, en verder sluit ik aan bij Marjan, meld je bij de jjgv aan, ik heb er het afgelopen jaar veel steun aan gehad.

Liefs Esther.
And you, you've gone far away this time.
there's no coming back.
I have to face that ....

annie_ken
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Annie, 58 jaar en 17 jaar geleden verloor ik onze toen 18-jarige zoon Tom ten gevolge van een arbeidsongeval.
En 16 jaar geleden verloor ik mijn toen 42-jarige man Jean-Paul ook ten gevolge van een arbeidsongeval.
Ook mijn pa is overleden.
23 December 07 verloor ik mijn favoriete zus ten gevolge van een verkeersongeval, ze was net 57 jaar geworden. Mijn maatje, mijn alles.
Maart 07 verloor ik mijn vriendin ten gevolge van een verkeersongeval, diegene waarmee ik de liefde voor dieren deelde.

Bericht door annie_ken » do dec 09, 2010 19:16

Goh Sonja meiske ....

Wat raakt mij dit ook in mijn hart....
Tis toch ongelooflijk hoor wat er allemaal gebeurd, hoe mensen andere mensen behandelen, ook in dit soort situaties.
Ik heb zo het gevoel dat je ook n Belg bent net als ik, of vergis ik mij. Je schrijfwijze is zo Belgisch.

Maakt niet uit, kom erbij Sonja , wij zijn 1 familie hier.
Wat je diep treft...
Doet eeuwig pijn.

Give assistence and kindness wherever needed.

Leeuwin
Reden voor lidmaatschap: Ik ben 16 sept.2010 mijn man plotseling verloren t.g.v. een medische misser!!

Moeder van 2 zoons, 18 en 25 jaar.

Bericht door Leeuwin » ma dec 13, 2010 0:15

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg!!!! Kon dat nu werkelijk zomaar??? En dan ook nog je lieve honden laten inslapen, ik heb er geen woorden voor!!!
Wat een onbeschrijfelijk leed wat jou is overkomen. Zonder hulp ga je dat niet redden, ik hoop dat er liefdevolle mensen om je heen mogen staan
Hier op dit forum is ook veel begrip en herkenning.
Heel heel veel sterkte!!!!!!!! :smt008
Liefs van Leeuwin
Geliefde Martin sept. 2010 verloren aan een medische misser (longembolie, t.g.v. een onbehandeld trombosebeen na meniscusoperatie)
Onlangs (20-08-2015 ) geregistreerd partnerschap met lotgenoot Dick.

Plaats reactie