Te moeilijke dag

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
Chendo

Te moeilijke dag

Bericht door Chendo » di jun 28, 2011 22:52

Vandaag mijn schoonpapa begraven. Hij is al de derde persoon die mijn kinderen en ik moeten afgeven op twee jaar tijd. De tweede was mijn lieve echtgenoot, Philippe. Zo bruusk in een treinongeval. Geen afscheid, niks. Plots was hij er niet meer. Ga dan maar verder met je leven. In de voorbije maanden heb ik een relatie gehad. Die begon zo mooi, te mooi om waar te zijn, maar plots was het gevoel er niet meer bij hem. Ik mis hem, wil hem terug. Mijn liefde voor hem zit zo diep als de liefde die ik voelde voor Philippe. Ben ik dan echt niks meer waard? Waarom wil niemand mij? Ik wil zoveel liefde geven, maar niemand wil ze...

alice
Reden voor lidmaatschap: Ik was al lid en mis toch nog altijd het wederzijds begrip van lotgenoten.
Alfred is plotseling overleden 26 januari 2007. Achtergebleven met 2 lieve jongens van toen 4 en 6, nu 12 en 10. Sinds september 2012 ben ik hertrouwd met Jeroen.

Re: Te moeilijke dag

Bericht door alice » do jun 30, 2011 10:44

Kan alleen maar zeggen dat ik me momenteel net zo voel als jij... Ook mijn man verloren (4 jaar geleden) en mijn vriend me nu na 2 jaar verlaten, verlaten omdat hij het gezinsleven niet ziet zitten. Ook hier dat gevoel van onmacht, waardeloos voelen...
"Mijn liefde voor hem zit zo diep als de liefde die ik voelde voor Philippe. Ben ik dan echt niks meer waard? Waarom wil niemand mij? Ik wil zoveel liefde geven, maar niemand wil ze...Chendo" Dit had ik kunnen schrijven! Ja, ik weet het, veel steun heb ik op deze manier niet te bieden, maar kan je wel laten weten dat ik je begrijp!

renehofman
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Mijn naam is René Hofman, ik ben 44 jaar

Mijn vrouw Sandra is op 1-5-2011 overleden op 36-jarige leeftijd tgv een sepsis

Wij zijn 13 jaar samen geweest waarvan bijna 5 jaar getrouwd
Wij hebben geen kinderen, wel 4 katten

Re: Te moeilijke dag

Bericht door renehofman » do jun 30, 2011 11:14

heel veel sterkte gewenst voor jullie

en ... nooit aan jezelf twijfelen, want je bent altijd het beste waard
je eigenwaarde kan en mag nooit afhankelijk zijn van een ander

daarvoor hebben we ook te veel door moeten maken, en moeten we de kracht en geloof hebben
om te weten dat onze geliefde partner ooit zo veel van ons gehouden heeft

ik begrijp dat jullie niet vrolijk worden als je weer alleen bent, maar bij elke nieuwe relatie
is er voor beide niet de verplichting om voor altijd bij elkaar te blijven.
Wel vind ik dat je eerlijk moet zijn, naar jezelf èn naar je partner, waarom je niet bij elkaar wilt blijven
René Hofman
Ridderkerk

Plaats reactie