Overlijden van mijn man

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
lin

Overlijden van mijn man

Bericht door lin » vr feb 10, 2006 21:51

Hallo,
Ik ben Linda, ben 31 jaar en 7 maanden geleden is mijn man gestorven aan een acute hartstilstand, gewoon zomaar zeggen ze dan....... op het voetbalveld, niks aan de hand, geen klacht of waarschuwing vooraf. Ik kan hier moeilijk mee omgaan en vraag me constant af WAAROM?
Geen afscheid, geen laatste woord. Ik vind het moeilijk om elke dag weer te doen, doe het op de automatische piloot, wil vooral doorgaan voor mijn twee dochters een mijn kindje wat nog geboren moet worden. Ja inderdaad over een paar weken verwachten mijn man en ik ons derde kindje, een kindje zonder vader. Dit is zo bitter.
Ik ben sterk, probeer sterk te zijn, lukt niet altijd. Hoop eigenlijk mensen te treffen die hetzelfde als ik meemaak, tijdens je zwangerschap je partner verliezen!
Bedankt dat er iemand wil luisteren.

Gast

Bericht door Gast » vr mar 17, 2006 14:47

Hallo Linda,

Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij. Mijn vriend is ook aan een hartstilstand overleden op het voetbalveld. Ook nooit geen voortekens. Hij ging voetballen en s'avonds zouden we samen boodschappen gaan halen. Maar ik kreeg een vreselijk telefoontje dat mijn lieverd in elkaar was gezakt. En ik hals over kop naar het ziekenhuis ben gereden. Hij was toen al overleden. Ik ben van mezelf ook positief maar het valt niet mee allemaal. We zouden dit jaar gaan trouwen en we waren met een nieuwbouw huis bezig. We hadden nog geen kinderen. Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs marielle

maatje
Reden voor lidmaatschap: Hoi,hier is maatje sinds 2-2-2005 sta ik er alleen voor met onze kinderen van nu 13, 10, en 7 jaar. Mijn vrouw overleed aan een hersenbloeding.Hoop hier begrip en steun te vinden.

Bericht door maatje » ma mar 20, 2006 22:03

Hoi Linda

Tjeetje wat erg voor jullie. Ik weet ook niet zo goed wat ik je vertellen moet. Je aanmelden bij jjgv is denk ik ook een goede optie zoals Mieke al zij.

Verder wens ik je enorm veel sterkte voor de periode die komen gaat.
Toi Toi Maatje.

annem

Bericht door annem » do mar 23, 2006 20:57

Is voor mij nu alweer bijna 8 jaar geleden, dat mijn man onverwacht overleed aan de gevolgen van hartritme stoornissen. Ik was toen twintig weken zwanger van ons tweede kindje.
Ondanks alle verdriet gaf de zwangerschap mij een rust, het kindje in mijn buik zat goed. Ook de geboorte heb ik als bijzonder ervaren. Tuurlijk was het moeilijk dat ik het "alleen" moest doen, er waren heus genoeg lieve mensen om mij heen hoor. Maar ons kindje een dochtertje is ook nog eens geboren op haar vaders verjaardag, zo was hij er toch bij.
Nu is het een leuke lieve meid van 7,5 met toch heel wat trekjes van d'r vader, zowel uiterlijk als innerlijk.

Anne-Marie

Ben benieuwd hoe het nu met je is Linda, of jullie kindje al geboren is.

Angel

Re: Overlijden van mijn man

Bericht door Angel » vr apr 14, 2006 21:56

Hallo linda

Gecondoleerd meid...Ik was 26 en hoog zwanger van ons tweede kindje toen wij te horen kregen dat mijn man nog maar twee weken te leven had.Hij is daarom wat eerder op de wereld gezet,hij heeft hem slechts een keer vast kunnen houden.... Het zal niet gemakkelijk worden,maar je kan ook veel trootst halen uit het afscheids cadeau waar je straks van gaat bevallen
.Er zullen nooit woorden genoeg bestaan op deze wereld die jou troost kunnen bieden.Ik weet alleen voor mezelf dat er geen dood bestaat en ik wanneer ik het heel zwaar heb met mijn gronisch zieke kinderen ik hem altijd dicht bij me voel en ik weet dat we ooit weer samen zullen zijn

Ik zal aan je denken.Veel liefde licht en kracht gewenst,Angel

annie_ken
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Annie, 58 jaar en 17 jaar geleden verloor ik onze toen 18-jarige zoon Tom ten gevolge van een arbeidsongeval.
En 16 jaar geleden verloor ik mijn toen 42-jarige man Jean-Paul ook ten gevolge van een arbeidsongeval.
Ook mijn pa is overleden.
23 December 07 verloor ik mijn favoriete zus ten gevolge van een verkeersongeval, ze was net 57 jaar geworden. Mijn maatje, mijn alles.
Maart 07 verloor ik mijn vriendin ten gevolge van een verkeersongeval, diegene waarmee ik de liefde voor dieren deelde.

Bericht door annie_ken » do apr 20, 2006 18:36

Goh Linda, wat vreselijk erg is dit
Is de bevalling reeds achter de rug of moet alles nog gebeuren..... wil jou ook nog zeggen dat ondanks je man e rniet meer is je toch nog een kindje erbij krijgt hoop dat je je daaraan wat kan optrekken

En meld je gerust an bij ons..... of lees gewoon wat mee..... doe dit waar jij je goed bij voelt en mocht je toch besluiten je aan te melden...... haal kracht en sterkte uit ons allemaal wij zullen er zijn voor jou en jullie drie kindjes

Liefs van mij....annie
Wat je diep treft...
Doet eeuwig pijn.

Give assistence and kindness wherever needed.

Sevda

Bericht door Sevda » za aug 29, 2009 22:32

Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar en heb twee kindjes, een zoontje van 2 jaar en drie maanden en een dochtertje van bijna 9 maanden. Mijn dochtertje is geboren op 7 december 2009. Mijn man was bij de bevalling en is na de bevalling met ons zoontje van toen 19 maanden naar huis gegaan om de volgende ochtend naar mij terug te komen. De volgende ochtend heb ik heel vroeg gebeld om hem te spreken omdat ik hem vreselijk misde.Wij waren nog nooit een dag apart geweest sinds we bijelkaar waren. Ik kreeg hem niet te pakken waarop ik zijn schoonbroer heb gebeld en gevraad of hij even wil gaan kijken of er iets aan de hand was. Vervolgens kreeg ik een telefoontje dat hij was overleden aan een plotselinge hartstilstand. Ons babytje was nog geen 24 uur oud en ik kreeg de vreselijkste nieuws in mijn leven te horen. Mijn lieve man was overleden in bed, naast ons zoontje van 19 maanden.

Ik krijg het allemaal niet op een rijtje. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Mijn kindjes houden mij nog een beetje op de been, anders zou ik helemaal instorten. Ik mis hem zo vreselijk. Het wordt elke dag niet minder maar juist erger. De welboedelde adviesen van iedereen dat het ooit wel een plaatsje zal krijgen is voor mij in ieder geval niet in zicht. Ik wil eigenlijk niet verder zonder hem, maar ik moet voor mijn kindjes.

Wij hebben niet eens de kans gehad om een foto te maken samen met ons nieuw kindje.

Het is allemaal zo oneerlijk en zwaar. Dit wens ik mijn grootste vijand niet.

een lotgenoot

tineke
Reden voor lidmaatschap: hallo mijn naam is tineke 34 jaar oud moeder van je kinderen van 2 en 4 jaar en 7 1/2 maand zwanger van onze 3 de spruit. woensdag 10 december 2008 is op weg naar zijn werk mijn lieve man en papa gerrie om het leven gekomen bij een ernstig ongeluk hij was nog maar 40 jaar oud.. ik heb zoveel pijn en verdriet de jongste krijgt het gelukkig nog niet allemaal mee maar de oudste is zich er zeer van bewust wat ons gezin is overkomen.. ik hoop mijn pijn, verdriet en gemis met lotgenoten te kunnen delen daarom meld ik mij me aan bij dit forum

Bericht door tineke » zo sep 20, 2009 23:17

hallo linda

ik las je verhaal en zie dat wij veel in gemeenschap hebben ook ik was zwanger van ons 3 de kindje toen gerrie vorig jaar veronglukte.. misschien heb je zin om met mij te mailen om ervaringen uit te wisselen ...?

tineke
gerrie wij missen je nog elke dag !!!

Miranda74

Bericht door Miranda74 » di okt 06, 2009 20:18

Hallo,

Ik wil toch even reageren op deze verhalen. Ik ben een vrouw van 35 jaar en heb twee kleine kindjes, een zoontje van 10 maanden en een dochtertje van 4 jaar oud. 2 maanden geleden ben ik plotseling mijn man (we waren net 5 weken getrouwd) verloren aan een hartstilstand/infarct of wat dan ook, dit is nog in onderzoek en daar krijg ik aankomende donderdag de uitslag van.

We zaten samen gezellig op de bank en ik was zijn rug aan het kriebelen en plotsklaps valt hij tegen me aan met een snurkend geluid. Ik dacht in eerste instantie nog dat hij een grapje maakte maar merkte al heel snel dat hij niet meer bij bewustzijn was. 112 gebeld, ze waren er binnen 3 minuten maar het heeft niet meer mogen baten.

Hij is mijn grote liefde en ik vind het ondanks mijn twee kindjes ontzettend moeilijk om door te gaan. Ook het feit dat iemand zo abrupt uit je leven weg gerukt kan worden vind ik een ontzettend beangstigend idee.

Ik zoek dan ook lotgenoten om mee te mailen, dus ik hoop een reactie te mogen ontvangen.

Groetjes,
Miranda

maan
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Mijn lief 19-10-2005 overleden door de ziekte welk kanker heet.....:(, de beloning voor 1.5 jaar keihard vechten?, ze was zo dapper.......zo oneerlijk dit....
Contacteer:

Bericht door maan » wo okt 07, 2009 13:09

Hallo Miranda,

Zeer triest wat je is overkomen.....Gecondoleerd !

Ook heel herkenbaar je verhaal ,meld je aan bij ons, herkenning te over en ik twijfel er niet aan dat je er baat bij zal hebben.

Groetjes.
.
Men zegt : Na regen komt zonneschijn......wanneer komt mijn zonneschijn?

Siempre en mi Corazón.
Te amo mi cariño.

cornelia
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Ik ben een vrouw van 48 jaar met 1 zoon van 15 jaar
Mijn allerliefste man en vader van onze zoon is helaas op 51 jarige leeftijd plotseling overleden aan een hartstilstand in nov 2008

Bericht door cornelia » wo okt 07, 2009 14:35

Hallo Miranda,

Allereerst gecondoleerd en heel veel sterkte.
Ook ik ben mijn allessie door een hartstilstand verloren, hij ging even naar bed, voelde zich niet lekker, en niet meer wakker geworden en dan kom je in die nachtmerrie terecht.
Sluit me bij bovenstaande berichten aan, meld je hier aan voor steun en (h)erkenning.
Je zal er zeker baat bij hebben, ik heb het in ieder geval wel.

veel liefs

annie_ken
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Annie, 58 jaar en 17 jaar geleden verloor ik onze toen 18-jarige zoon Tom ten gevolge van een arbeidsongeval.
En 16 jaar geleden verloor ik mijn toen 42-jarige man Jean-Paul ook ten gevolge van een arbeidsongeval.
Ook mijn pa is overleden.
23 December 07 verloor ik mijn favoriete zus ten gevolge van een verkeersongeval, ze was net 57 jaar geworden. Mijn maatje, mijn alles.
Maart 07 verloor ik mijn vriendin ten gevolge van een verkeersongeval, diegene waarmee ik de liefde voor dieren deelde.

Bericht door annie_ken » wo okt 07, 2009 19:33

Hoe zou het nu zijn met de schrijfster van dit onderwerp....

Als je naar de datum kijkt dat dit is geschreven.... dateert al van 2006

:-k
Wat je diep treft...
Doet eeuwig pijn.

Give assistence and kindness wherever needed.

cornelia
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Ik ben een vrouw van 48 jaar met 1 zoon van 15 jaar
Mijn allerliefste man en vader van onze zoon is helaas op 51 jarige leeftijd plotseling overleden aan een hartstilstand in nov 2008

Bericht door cornelia » wo okt 07, 2009 20:35

De 1e schrijfster was inderdaad van 2006 maar vd week heeft iemand anders gereageerd

Furby
Moderator
Moderator
Reden voor lidmaatschap: Mijn partner is op 18 juli 2002 overleden aan slokdarmkanker. Zie verder bij verhalen.

Bericht door Furby » wo okt 07, 2009 20:43

Het zijn iniddels 3 verschillende verhalen in één topic..........
http://www.stekama.com" onclick="window.open(this.href);return false;

maan
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Mijn lief 19-10-2005 overleden door de ziekte welk kanker heet.....:(, de beloning voor 1.5 jaar keihard vechten?, ze was zo dapper.......zo oneerlijk dit....
Contacteer:

Bericht door maan » wo okt 07, 2009 22:42

Furby schreef:Het zijn iniddels 3 verschillende verhalen in één topic..........
Dit is het openbare forumdeel,
Kan me dus voorstellen dat die nieuwe schrijvers dit niet weten en die stelen een vraag welk netjes is beantwoord...
.
Men zegt : Na regen komt zonneschijn......wanneer komt mijn zonneschijn?

Siempre en mi Corazón.
Te amo mi cariño.

Plaats reactie