ups en downs

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
kameleon

ups en downs

Bericht door kameleon » ma apr 02, 2012 23:15

Het is nu een jaar geleden dat mijn man na een langdurige ziekte is overleden. In het begin was ik erg moe, sterk vermagerd ook; de ziekte, de zorg, het medisch circuit hadden zo hun tol geeisd. Intussen gaat het langzaam gaat het met mij weer de goede kant op.Heb wel steun gehad aan een aantal boeken over rouwverwerking maar niet veel gelezen over die diepe dips die je kunt hebben. Die komen gelukkig met steeds grotere tussenpozen maar oh wat ga ik soms DIEP....en wat schrik ik dan van mijn zwartgallige gedachten. Ik weet dat ze weer over gaan maar ik zou wel eens willen weten of anderen dit herkennen.

Tijdens zo'n dip baal ik zo van alles. Dan vind ik er geen f..k aan in mijn eentje....Alles alleen te moeten doen/ondergaan (mijn huis door inbrekers overhoop gehaald, gedoe met de belasting, de nalatenschap...) .....Ook in gezelschap kan ik me dan heel alleen voelen. Pas voor het eerst op vakantie geweest, was best leuk maar toch....anders dan met mijn maatje. Soms denk ik dat mijn man mijn doel in het leven was (ben zo dankbaar voor de mooie gelukkige jaren die we gehad hebben).....en dan denk ik voor wie zou ik nu nog willen leven....spijt het me dat er geen kinderen zijn, wel een lieve hond, lieve vrienden en een dankbare baan maar toch.....Die baan kan me op dergelijke momenten ook gestolen worden.........

Heb ook nog steeds huilbuien, meestal in de auto.......

Wie herkent dit....

Plaats reactie