schoondochter

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
moeder van een zoon

schoondochter

Bericht door moeder van een zoon » vr dec 21, 2012 15:12

Hallo,mijn zoon van 26 is pas weduwnaar geworden , zijn jonge vrouw is onlangs overleden aan de gevolgen van een hersentumor na 2 jaar van angst ,verdriet en onzekerheid.Ze hadden al een relatie die in de pubertijd ontstaan is ,en zijn afgelopen zomer getrouwd.
Mijn zoon heeft genoeg lieve mensen om zich heen maar zegt dat niemand hem echt begrijpt ,want wij zijn geen lotgenoten en snappen niet wat hij voelt .
Hij zou graag praten met leeftijdsgenoten ,ik zou hem hier graag aan willen helpen . groetjes

Betsie
Moderator
Moderator
Reden voor lidmaatschap: Hallo ik ben Betsie moeder van 2 kinderen een dochter Annika van 4 en een zoon Olav van 1. Op 17 maart 2009 is mijn man en de vader van mijn kinderen overleden na een ziektebed.

Re: schoondochter

Bericht door Betsie » za dec 22, 2012 10:01

Hallo mevrouw,

Gecondoleerd met het overlijden van uw schoondochter.

Wat uw zoon zegt over dat andere mensen niet begrijpen en of voelen wat hij voelt is helemaal waar. Wat wij als weduwe/ weduwnaren voelen is onbeschrijfelijk en alleen door ons te voelen en ervaren (helaas).

Uw zoon is van harte welkom op dit forum voor en door weduwe en weduwnaren. De enige voorwaarden is dat hij wel zichzelf aanmeldt.

Betsie
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
I'm not affraid of anything in this world
there's nothing you can throw at me that I haven't allready heard....
U2

Cor63
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Mijn naam is Cor van der Veen. Ik woon in het Friese plaatsje Tjerkgaast, nabij Sloten (1 van de 11). Ik ben 47 jaar (misschien val ik niet meer onder de noemer jong, maar toch...) Op 4 april 2008 is mijn vrouw Linda overleden aan de gevolgen van uitzaaiingen van borstkanker welke zich in aug 2000, 3 maanden na de geboorte van onze jongste zoon Ingmer, openbaarde. Bijna 8 jaar heeft ze gevochten met alles wat ze had tegen die kl ... ziekte. Uiteindelijk heeft ze de strijd verloren toen bleek dat er uitzaaiingen in haar hersenen zaten.
Ingmer (10) is 1 van de 4 jongens die ze me heeft gegeven. Jurjen (16), Niels (14) en Jesse (11) zijn de andere 3. "Lin har mannen" (Linda haar mannen) Zo heeft ze ons altijd genoemd, en dat is ook wat ik vaak onder kaarten zet. Als je weet dat ik al vanaf mijn 18e jaar (zei was toen 15) met haar mijn leven deelde zul je begrijpen dat het gemis, de leegte, enorm is.....

Bericht door Cor63 » za dec 22, 2012 10:36

Hallo moeder.

Laat hem zich gewoon aanmelden bij jjgv. Er zijn ook genoeg lotgenoten die alleen maar lezen en verder niets. Die vinden herkenning en erkenning in de verhalen van anderen, zonder zelf deel te nemen in de forums, danwel de chats. Misschien dat hij na enige tijd dan zijn eigen verhalen en gedachten/gevoelens wil delen, maar dat hoeft echt niet, is net maar net wat hij zelf wil.
De tiid fljocht, fertriet krupt.

Dagen komme, dagen geane...
somtiden dreech, somtiden goed...
un trien... efkes laitsje...
yn tinzen...

Lin76
Reden voor lidmaatschap: Hallo, ik ben Linda. Na 6 lange en heftige ziekte jaren, is mijn man op 31-8-2010 overleden. Samen met mijn 2 kinderen (destijds 4 en 6) proberen we ons leven weer op de rit te krijgen, en te houden.
Contacteer:

Bericht door Lin76 » za dec 22, 2012 16:19

Hallo,

Ik sluit me bij bovenstaande aan. Dit forum is heel prettig, alleen al het lezen van de herkenbare verhalen, en waar we als lotgenoten tegenaan lopen, is heel fijn. En uw zoon kan helemaal zelf beslissen, na aanmelden, wat hij wilt. Alleen lezen, zelf meeschrijven, chatten, het is allemaal mogelijk. Sterkte voor iedereen!
Afbeelding

~Voor Altijd Verbonden Met Ons Hart~

mamatrees
Reden voor lidmaatschap: Op 18 juni 2010 stierf mijn man aan een plotse hartstilstand.
Zijn reanimatie duurde 20 minuten,
zijn hartslag was terug,
maar in het ziekenhuis stelden ze op de hersenscan geen activiteit meer vast....
Hij was hersendood en diezelfde nacht vielen de andere vitale functies ook weg..
Hij overleed zonder dat we afscheid hebben kunnen nemen.
Hij was pas 46 jaar.
Ik blijf achter met 4 kinderen en heb het best wel moeilijk.
Ik mis hem elke dag.
Ik lees hier verhalen van lotgenoten waar ik me erg in herken,
waar ik graag op zou reageren,
mijn ervaringen en verdriet delen...

groet
trees

Bericht door mamatrees » za dec 22, 2012 20:46

Eerlijk,
zonder dit forum had ik het niet gered.
Wie begrijpt het beter dan lotgenoten?
En ook,
je hoeft er niet de deur voor uit.
Je kan lezen,schrijven...en chatten.
Vooral dat "praten" met elkaar,
op moeilijke momenten,snachts, smorgens...
Ik heb er heel veel aan!!!

Plaats reactie