26 en plotseling weer alleen

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
milou87

26 en plotseling weer alleen

Bericht door milou87 » vr okt 11, 2013 9:38

Twee weken geleden ben ik plotseling mijn vriend verloren. Hij was 25. We hadden onze hele toekomst samen gepland, woonden net 3 weken samen. Is er iemand die ook rond deze leeftijd iemand heeft verloren? Ik wil heel graag horen hoe anderen dit hebben ervaren, want ik voel me alsof de grond onder me is weggeslagen en weet gewoon niet hoe ik dit moeten handelen.

Milou

Marcel
Reden voor lidmaatschap: Mijn verloofde is op 22 februari 2013 tijdens onze vakantie overleden. Vermoedelijk aan een hartstilstand of aan slaap apneu. Ze is dan ook in haar slaap, op 31 jarige leeftijd, gestorven. Kinderen en ons huwelijk stonden nog volop in de planning.
Contacteer:

Re: 26 en plotseling weer alleen

Bericht door Marcel » di okt 15, 2013 18:09

Ongeacht de leeftijd denk ik niet dat het verdriet wezenlijk anders is. Mijn verloofde was 31, kinderen stond op de planning van volgend jaar en daarna ons huwelijk. Het gevoel wat je ervaart herken ik en ik denk (helaas) velen met mij.

Anja69
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Anja,op tweede kerstdag 2012 mijn man op 49 jarige leeftijd verloren aan de genadeloze ziekte kanker.ik woon met onze Franse Bulldog samen nu..

Bericht door Anja69 » za nov 09, 2013 10:58

Idd ,in mijn rouwgroep die ik gevolgd heb, heb ik gemerkt dat leeftijd er niet zo doet, ik was samen met nog iemand 43, maar de oudste was 80 en ons verdriet was toch allemaal wel gelijk.
Enige tussen 43 en 80 is wat je allemaal nog doet.....onze leefwereld is heel anders...
Meld je anders aan op het forum zelf en je zult zien dat er ook best een aantal mensen van jouw leeftijd tussen zitten,helaas....

Richard
Reden voor lidmaatschap: Mijn naam is Richard Wijers ben 34 jaar en ben op 22 Augustus 2013 mijn lieve vrouw verloren ze is maar 37 jaar geworden en overleden aan openhartoperatie wat haar slechte hart niet meer aan kon

Bericht door Richard » za nov 09, 2013 20:49

Ben zelf 35 en ben mijn vrouw in augustus op 37 jarige leeftijd verloren nadat we 18 jaar samen waren waarvan 7 jaar getrouwt
Ik heb dat gevoel ook de wereld verdwijnt zeker onder je voeten en het moeilijkste is de draad weer op te zien pakken met alles wat daar bij hoort en geloof mij dat is vreselijk moeilijk
Sterkte met het verlies en nog gecondoleerd
Lieve groet Richard

rigtje1
Reden voor lidmaatschap: Mijn naam is Rigtje en ik ben 36 jaar. Op 18 november 2006 is mijn vriend, Peter plotseling gestorven. Hij is overleden aan een anorisma in zijn buik en een hartstilstand. Hij is gestorven op zaterdagavond terwijl hij game-de met mijn neefjes.

We woonden 1,5 jaar samen en we hebben geen kinderen. Ik vind het erg gek en onwerkelijk dat Peter niet meer leeft.

Bericht door rigtje1 » za nov 09, 2013 21:31

2 weken geleden.... Ja, de grond wordt onder je vandaan geslagen. Ik was 34 toen ik het meemaakte, een 1,5 jaar aan het samenwonen en we zagen een toekomst voor ons met veel reizen en kinderen. In een rouwgroep in delft zat ik met mensen die allemaal ouder waren varieerde van 45-60, de meeste aansluiting had ik op dit forum, met name met vrouwen van ongeveer dezelfde leeftijd en zonder kinderen, dus in ongeveer dezelfde levensfase, ik heb er onwijs veel aan gehad, vooral begrip, steun en humor want ik was de eerste in mijn vriendenkring die dit meemaakte, ongewild uniek en bij de jjgv vond ik gelijkgestemden, die dezelfde reis maakten, van murw geslagen naar nieuw geluk, een dikke knuffel, Rigtje
Durf open te staan voor hulp van anderen

Les

Bericht door Les » di nov 26, 2013 19:51

Hai Milou,

Ik ben nu bijna 1,5 jaar geleden mijn vriend verloren..
Ik ben zelf nu 23, we waren 5 jaar samen, ik ken hem nu 7 jaar.. De avond dat hij plotseling overleed, hadden we besloten om ons eerste huisje samen te huren..Dus wat je zegt is heel herkenbaar, wij hadden een toekomst voor ogen samen, en ineens in een paar seconde is dat onder mijn voeten vandaan getrokken. Je moet weer opnieuw beginnen, en dat gaat helaas veel tijd kosten. ik heb de afgelopen maanden in een roes geleefd.. Ik was verdoofd, voelde me leeg.. En nog steeds. Ik laat elke dag over mij heen komen. Wat gebeurt, gebeurt er. Er is geen goed of fout.. Het leven gaat om je heen keihard door, en het is moeilijk om er een weg in te vinden.. Ik heb veel afleiding gezocht om de eerste weken, maanden door te komen.
Het begrip om je heen wordt minder, een lach op mijn gezicht als masker, doet mensen denken dat het wel weer goed gaat, al kan het tegenovergestelde waar zijn.Het is belangrijk om duidelijk aan te geven hoe je je voelt..
Ik vond het persoonlijk in het begin moeilijk om bijvoorbeeld op dit forum van alles te lezen, en nu soms nog steeds omdat mensen alweer verder waren dan ik in maanden of jaren met het verlies..
Ik doe zelf alles met een lach en een traan. Huilen mag, en lucht enorm op, maar het zit zo diep dat het er ook niet altijd uit komt..

Veel sterkte de komende tijd, het is belangrijk om vooral te doen waar je je goed bij voelt, zo ga je stapje voor stapje vooruit, ook al is het enorm zwaar.

Silliamode@mail.com

Bericht door Silliamode@mail.com » ma jun 22, 2015 15:19

Bijna 6jaar geleden ben ik mijn man verloren ik was zelf 23 en mijn man 27 we hadden samen een mooi huisje gekocht en we hebben een zoontje van toen net 1jaar.
Nu bijna 6 jaar verder aankomende 30jun heb ik nog steeds erg veel verdriet ervan en is het nog steeds niet te bevatten.
Ook ik ben op zoek naar lotgenoten die ik eigenlijk niet zo goed gevonden krijg.
Ik denk dat het erg fijn kan zijn als je kan praten met iemand die weet wat je voelt want zelf kan ik niet zo goed uitleggen wat ik eigenlijk allemaal voel. Ook al ben ik verder gegaan wat moet de pijn blijft.

Daudidalino

Bericht door Daudidalino » ma jun 11, 2018 23:39

Ik was 27 toen mijn verloofde van 34 jaar is verongelukt op 29 maart 2017. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt.
Het liefst ga je je eigen leven ook ‘afronden’ omdat je maar 1 doel hebt en dat is om weer samen te zijn met voor mij mijn ware liefde. Onze hond is voor mij mijn grootste steun em toeverlaat tijdens dit proces.
We zijn bijna 8 jaar samen geweest en 7 weken verloofd..

Plaats reactie