Mijn man is verongelukt, onze tweede zoon was 4 dagen oud

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
Moeke

Mijn man is verongelukt, onze tweede zoon was 4 dagen oud

Bericht door Moeke » zo aug 06, 2006 19:40

Hallo,

Mijn man is 29 juni verongelukt met de motor. Na technisch onderzoek en onderzoek naar zijn gezondheid blijkt er geen oorzaak te zijn voor het ongeval. Hij is omgeklapt en vervolgens tegen de vangrail geknald.

Ik lag nog op mijn kraambed en heb vervolgens alles maar dan ook alles moeten regelen in de dagen erna. Nu staat ik alleen voor de opvoeding van onze twee knullen. Een van twee en een van een maandje. Wie oh wie kan mij adviseren of herkent wat in mijn verhaal ??

Hebben jullie ook zo'n angst voor een eenzame toekomst en de koude herfst en winter ??

Groetjes,
Moeke
p.s. jullie ook allemaal sterkte...

annie_ken
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Annie, 58 jaar en 17 jaar geleden verloor ik onze toen 18-jarige zoon Tom ten gevolge van een arbeidsongeval.
En 16 jaar geleden verloor ik mijn toen 42-jarige man Jean-Paul ook ten gevolge van een arbeidsongeval.
Ook mijn pa is overleden.
23 December 07 verloor ik mijn favoriete zus ten gevolge van een verkeersongeval, ze was net 57 jaar geworden. Mijn maatje, mijn alles.
Maart 07 verloor ik mijn vriendin ten gevolge van een verkeersongeval, diegene waarmee ik de liefde voor dieren deelde.

Bericht door annie_ken » zo aug 06, 2006 19:50

Lieve Moeke, .... wat een ellende krijg je over je heen gestort meisje

Ik schrijf zonet een stukje in mijn blog over mijn liefde voor motoren en nu lees ik dat jouw man omgekomen is met de motor... #-o #-o

Zo vers nog, zo dichtbij.... ongelooflijk

Jij net bevallen en jouw man weg... het raakt mij in het diepste van mijn hart en mijn gevoel.
Hoe is het toch mogelijk dat zo 'n dingen kunnen gebeuren.
Maar goed, mijn geweeklaag daar heb jij niks aan

Jou een tip geven ????? ook heel moeilijk maar ik kan je wel dit zeggen...

Moeke, meld je aan, kom bij ons en als je kan, lees de verhalen hier, je haalt er vast veel steun uit want hier ben je niet alleen, wij zijn allemaal onze man/vrouw verloren

En we zijn allemaal wel bang voor een eenzame toekomst... voor de winter die e rstraks weer aankomt.... voor het vroeger donker zijn.... voor de feestdagen.....

Praat e rhier over met ons, dit kan een hele steun zijn voor jou waaruit je ook kracht kunt halen om door te gaan met jouw/jullie leven.

annie
Wat je diep treft...
Doet eeuwig pijn.

Give assistence and kindness wherever needed.

moeke

Bericht door moeke » ma aug 07, 2006 13:40

Bedankt meiden ! Ik zal me maar eens aan gaan melden denk ik....
Ja het is heel bizar.. kiezen tussen je grootste vreugde en grootste verdriet.

Moeke

espo

Bericht door espo » do aug 17, 2006 16:04

hallo moeke

ik herken wel wat in jou verhaal, net als jij sta ik alleen voor de opvoeding van mijn twee kinderen. Mijn zoon is twee en mijn dochter is 3 maanden. Ik was 28 weken zwanger toen ik mijn man verloor aan een longontsteking met een streptokok A. het is heel heftig om twee kleine kinderen in je eentje op te voeden maar het is ook de reden dat je doorgaat. Voor mij de enige reden dat ik 's ochtends uit mijn bed kom en alles doe wat ik moet doen.
ik hoop voor jou dat je een makkelijke baby hebt zodat je ook nog wat rust krijgt en goede vrienden en fam. die je helpen want anders trek je het niet. je hebt ook nog zoveel verdriet
leef gewoon van dag tot dag en maak je niet al te druk over wat er nog moet gaan komen want het komt zoals het komt met goede en hele slechte dagen
groetjes ellen

moeke

Bericht door moeke » vr aug 18, 2006 12:41

Jee, Ellen jij ook het beste! Het zweten een aanpoten en dan is die kleine nog zo klein dat hij verder niet zoveel aandacht nodig heeft. Straks met twee drukke en grote kids zal het wel zwaarder worden. Maar ja daar zullen we vast in groeien...

Hoe voel je je verder ? ook moe ? en ook het gevoel dat je soms niet de tijd hebt en krijgt om het verlies van je man te verwerken ? ook zo radeloos soms en mis je ook de gesprekken samen ?

Kus Moeke

moeke

Bericht door moeke » ma aug 21, 2006 22:55

Ha Linda,

Zie dat je hier in de buurt woont. Ik woon dicht bij Den Bosch. Wie weet hebben we ooit nog wat aan elkaar....

Jij ook heeeeel veel sterkte !

Moeke

Maaike74
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Hallo, ik ben Maaike en ben mijn partner Eric vorig jaar oktober onverwacht verloren aan een longembolie. Ik hoorde van deze site via een collega van hem en heb even de weblogs gekeken, dit kwam sympathisch over, dus here I am........

Re: Mijn man is verongelukt, onze tweede zoon was 4 dagen oud

Bericht door Maaike74 » ma aug 01, 2011 8:39

Sterkte lieverd. Mijn man is zes jaar geleden plots overleden aan een longembolie, heb nu een nieuwe relatie en pas een kindje gekregen met hem.
Het overlijden van je liefde is alsof je in een parallel universum bent beland met verdriet en het krijgen van een kindje is eigenlijk hetzelfde als je het goed bekijkt, alleen dan met heel veel liefde en geluk. Ik wens je veel sterkte toe. Meld je aan bij jjgv ik heb er zoveel aan gehad! dikke knuf, Maaike

Plaats reactie