Weduwe en (stief)oma in korte tijd

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Gast

Weduwe en (stief)oma in korte tijd

Bericht door Gast » di okt 24, 2006 23:42

Ik ben 36 en heb op 14 september mijn 49 jarige vriend verloren door een plotselinge hart attack. We woonden bijna 3 jaar samen, nadat ik (onder meer) voor hem uit het buitenland was terug verhuisd naar Nederland. Kort voor zijn overlijden is het eerste (stief) kleinkind geboren en 3 dagen na zijn overlijden het 2e.
Ik vind het verschrikkelijk moeilijk om weer op gang te komen in het "normale" leven. Ik werk al weer, en dit geeft me wel wat afleiding. Maar 's avonds kom ik thuis in een leeg huis......
Ik hoor van alle kanten dat ik "verschrikkelijk sterk" ben, maar dat is vaak maar de buitenkant.
Ik heb me net ingeschreven, maar kon niet wachten met het schrijven van een berichtje.

DutchLass
......................................................................................................
The world is round and the place which may seem like the end may also be only the beginning.

Plaats reactie