Bericht geplaatst en het is niet zichtbaar??

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
A3deRoo
Oprichter/Webmaster
Oprichter/Webmaster
Reden voor lidmaatschap: Na het overlijden van mijn vrouw wilde contact met mensen die hetzelfde mee hadden gemaakt. N.a.v. dat contact is deze site ontstaan.
Contacteer:

Bericht geplaatst en het is niet zichtbaar??

Bericht door A3deRoo » wo nov 22, 2006 18:47

Wanneer je als gast een bericht plaatst dan is dit niet meteen zichtbaar in de lijst met onderwerpen. Dit komt omdat een moderator je bericht eerst moet goedkeuren voordat het zichtbaar is. In de regel is dit dezelfde dag.

We hebben deze maatregel moeten nemen n.a.v. de grote hoeveelheid SPAM die geplaatst werd op het openbare gedeelte van dit forum.
Blijf vooral jezelf,er zijn al zoveel andere
Sommige 'vrienden' zijn als de schaduw; je ziet ze alleen als de zon schijnt; anderen zijn als de zon zelf: ze komen op als het donker is.

carolientje
Reden voor lidmaatschap: Ik ben 58 jaar en heb 3 kinderen en die zijn getrouwd enheb 6 kleinkinderen
Mijn man is 19 juli overleden aan een hersentumor

Re: Bericht geplaatst en het is niet zichtbaar??

Bericht door carolientje » zo nov 09, 2014 19:43

Goedeavond,

Ik heb 3 priveberichten in mijn postvak-uit staan die er niet uitgaan,hoe kan dat?

Groetjes Carla

A3deRoo
Oprichter/Webmaster
Oprichter/Webmaster
Reden voor lidmaatschap: Na het overlijden van mijn vrouw wilde contact met mensen die hetzelfde mee hadden gemaakt. N.a.v. dat contact is deze site ontstaan.
Contacteer:

Re: Bericht geplaatst en het is niet zichtbaar??

Bericht door A3deRoo » di nov 18, 2014 15:48

Dit heeft niks te maken met dit onderwerp, maar dit is heel normaal, privé berichten die nog niet gelezen zijn door de geadresseerde blijven in je postvak uit staan. (is al meerdere malen gevraagd en beantwoord op het forum ;-) )
Blijf vooral jezelf,er zijn al zoveel andere
Sommige 'vrienden' zijn als de schaduw; je ziet ze alleen als de zon schijnt; anderen zijn als de zon zelf: ze komen op als het donker is.

Plaats reactie