nieuw, alleen, jong, moeder en weduwe

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
lara

Re: nieuw, alleen, jong, moeder en weduwe

Bericht door lara » wo okt 31, 2012 21:41

hallo allemaal ik ben een jonge vrouw van 28 met een dochter van 10 jaar ik ben ook weduwe mijn man is vermoord ik heb erg veel moeite mee
ben zeer depri geraakt ben alles kwijtgeraakt probeer het van me af te werken en te sporten en vooral door te ademen grroetjes lara

cecilia

Bericht door cecilia » zo nov 18, 2012 21:42

ik ben 3.5 jaar plotseling alleen komen te staan. Mijn man stierf plotseling, 34 jaar jong, aan een hartinfarct. Mijn dochters waren toen 1 en 6 jaar. Er komen nu veel vragen. mijn oudste dochter laat nu pas haar tranen zien zonder dat ze ze probeert te verbergen. Mijn jongste dochter is nu 5 jaar en
mist haar papa. Ik vind het erg moeilijk om hun verdriet te zien, maar ben wel blij dat ze zich uiten.
Ik zou graag van andere moeders horen hoe zij hier mee omgaan....

tinageens
Reden voor lidmaatschap: mijn man is pas 2 weken overleden in een auto-ongeluk. ik ben 28 jaar. wij zijn 12 jaar samen.
7 jaar getrouwd. 3 kindjes. 4j. 2j. en 7 weken.

Bericht door tinageens » vr jan 04, 2013 10:23

Gast schreef:Tja, ik ben ook nieuw hier. Ik ben sinds 22 april 2006 weduwe. Mijn man stierf vrij plotseling aan een hersentumor op 30 jarige leeftijd en laar mij en onze 4 jarige zoon achter. Waar ik ook kom, inlog, of lid van wordt mensen zeggen dat het niet uit maakt dat ik graag in contact wil komen met mensen van mijn eigen leeftijd en in mijn situatie. Leeftijd maakt niet uit zeggen ze. Voor mij wel. Ik zou het fijn vinden om een vriendin / maatje te vinden van mijn eigen leeftijd en ook met jonge kinderen om waarschijnlijk onze zelfde opvoedsituatie, onze eigen intresses e.d te bespreken. Ik vind dat toch wel uit maken met iemand van 38 met een kind van 10. Ieders zijn verdriet is toch anders, maar toch........................

Zijn er meer mensen die weduwenaar/weduwe/ gescheiden zijn in de leeftijd van 28 en kinderen hebben. Waar ik ook kom, inlog e.d. ik merk dat ik bijna altijd de jongste weduwe en moeder bent. Ik zou graag met mensen van mijn eigen leeftijd in contact komen, die ook in de omgeving wonen van Pijnacker/ Delft / Den Haag
ik ben 28jaar en ben 2 weken weduwe. ik blijf achter met 3 kleine kindjes

Elisabeth7

Bericht door Elisabeth7 » zo mar 10, 2013 14:15

Hoi allemaal. Sinds juli 2012 ben ik weduwe, met twee kindjes van toen nog geen 1 en 2 jaar. Het gebeurde binnen 3 weken, doodziek en toen is hij overleden. De eerste 7 maanden heb ik 'overleefd', veel dingen afgerond etc. Ik heb geen baan meer maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg.
Nu, vanaf 8 maanden komt het keihard binnen en kani k echt pas huilen, elke dag. Wat ik het ergst vind, is het onbegrip van mn familie. Mijn zusje is vreselijk, die vind dat mijn moeder teveel doet, omdat ze soms op mijn kinderen past. Ook vind ze het stom als ik zeg dat ik het soms niet zie zitten. Ze is keihard, schreeuwt tegen mij aan, niet normaal. IK heb daarom besloten mijn familie op afstand te houden (mijn moeder en andere zus snappen het ook niet en zeggen verkeerde dingen). Het weerhoudt mij van de rouw, ik ben daardoor alleen maar met de buitenwereld bezig. Dat was ik al, afgelopen 7 maanden, en dat weerhield me van de rouw. Nu wil ik me juist op mezelf en de kids en de rouw richten. Maar het zit me wel dwars, het blijft in mijn hoofd rondzingen. Wie kan me helpen dit soort mensen los te laten? (de 'energieslurpers', die niks van rouw begrijpen en je afblaffen)... Tegelijkertijd past ze wel soms een weekend op mijn kinderen dus dat moet ik wel warm houden ;-)
Groetjes, Elisabeth...

Liek76

Bericht door Liek76 » ma jun 17, 2013 8:28

Hallo
Ik ben angelique 37 jaar drie kleine kinderen en mijn pas 5 mnd geleden verloren woon in denhaag en zoek ook een lotgenoot om verdriet mee te delen ,te praten ,te huilen alles

Gr. Angelique

Plaats reactie