mis mijn vriend

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
carry

mis mijn vriend

Bericht door carry » di dec 25, 2007 15:10

hallo mijn naam is carina, ik heb twee jaar geleden een lieve vriend leren kennen na mijn scheiding.
we konden heel goed praten en dat deden we ook we hebben ook heel veel gelachen en gehuild.
twee maanden terug kreeg hij griep op een gegeven moment werd hij gelig en kon niet meer eten.
14 december 2007 kwam de dokter en is hij met spoed naar het ziekenhuis gebracht hij was panisch voor artsen.
ze hebben hem gelijk onderzocht en het bleek dat hij ernstig ziek was.
zijn lever en nieren werkten haast niet meer en hij had inwendige bloedingen in zijn maag en slokdarm.
ze zijn gelijk begonnen met medicijnen en zijn zus en ik vroegen of we die nacht moesten waken bij hem maar dat hoefde niet van de arts hij piept er vannacht toch niet tussen uit, maar dat gebeurde dus wel om tien voor half vijf.
ik voel me heel verdrietig en schuldig en heb er heel veel pijn van dat hij er niet meer is Roy mijn knappe man zoals ik hem noemde.
ik weet niet hoe ik deze dagen door moet komen zonder hem.groet Carina

jannekeheetvelt
Reden voor lidmaatschap: overlijden partner na een hartstilstand op 23 september 2007
Contacteer:

Bericht door jannekeheetvelt » wo dec 26, 2007 12:05

Carina,

Gecondeeld met het verlies van je vriend! Wat verschrikkkelijk dat het allemaal zo snel is gegaan en dat je geen afscheid meer hebt kunnen nemen. Ik hoop det je je hier registreerd en dat je veel steun vindt aan verhalen van lotgenoten. ik moet zeggen dat ik er enorm veel aan heb.
sterkte meid!
Janneke
niemand weet waarom...go with the flow!

annie_ken
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Annie, 58 jaar en 17 jaar geleden verloor ik onze toen 18-jarige zoon Tom ten gevolge van een arbeidsongeval.
En 16 jaar geleden verloor ik mijn toen 42-jarige man Jean-Paul ook ten gevolge van een arbeidsongeval.
Ook mijn pa is overleden.
23 December 07 verloor ik mijn favoriete zus ten gevolge van een verkeersongeval, ze was net 57 jaar geworden. Mijn maatje, mijn alles.
Maart 07 verloor ik mijn vriendin ten gevolge van een verkeersongeval, diegene waarmee ik de liefde voor dieren deelde.

Bericht door annie_ken » wo dec 26, 2007 19:44

Goh Carina meiske toch ,

Wat erg... jullie waren er dan ook niet bij toen ie " ging " ?
Geen afscheid kunnen nemen ?

Dat je verdriet hebt dat is wel heel normaal maar...
Waarom voel jij je schuldig ?

Omdat je niet bij hem was toen ie wegging ?
Wil je daar iets over kwijt ?

Praat met ons over wat je kwijt wil, zal je opluchten.
Goh en ook nog zo kort geleden gebeurt #-o

Sterkte he meiske , wij zijn er voor elkaar dus ook voor jou

:smt056 annie
Wat je diep treft...
Doet eeuwig pijn.

Give assistence and kindness wherever needed.

Gast

leverfalen

Bericht door Gast » di jan 01, 2008 15:47

Hallo Carina,
Ik ben onlangs ook heel plotseling mijn vriend verloren aan leverfalen. Je verhaal klinkt dus heel herkenbaar. Het is niet te geloven hoe je lief ineens zo ziek kan zijn en uit het leven kan verdwijnen. Ben je de afgelopen dagen een beetje doorgekomen?
Groetjes van Gerlin

meisjemijn

Re: mis mijn vriend

Bericht door meisjemijn » do mei 24, 2012 11:10

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat mijn vriend roy is overleden maar ik mis hem nog iedere dag.
Ik ben nu wel weer getrouwd maar dat gaat helaas ook niet goed.
Ik heb weer contact gezocht met de zus van roy omdat ik het nu tijd vind worden om zijn as uit te strooien en zijn zus wilde daar bij zijn.
Ik weet nog niet wanneer het gaat gebeuren maar dit wilde hij zelf dus moet het nu maar gebeuren.
Ik zal hem nu toch los moeten laten al vind ik dat heel moeilijk.

Groetjes Carina.

WillemR
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Mijn naam is Willem. Mijn vrouw, mijn lief meisje, Joke, is op 3 februari 2010 overleden ten gevolge van alvleeskanker. Onze twee dochters zijn volwassen, en wonen niet meer thuis.
Contacteer:

Re: mis mijn vriend

Bericht door WillemR » do jun 21, 2012 0:30

Carina,

Hij leeft voort in je hart. Bewaar hem daar als een kostbare schat.

Hopelijk is je hart groot genoeg voor een nieuwe liefde in je leven mits je daar de ruimte voor krijgt maar ook neemt.

Sterkte,

liefs Willem
En Joke zei: kom, omarm me en vertel me je mooiste herinnering.

Plaats reactie