zo herkenbaar allemaal

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Imke

zo herkenbaar allemaal

Bericht door Imke » do aug 27, 2009 20:21

Zo herkenbaar zijn alle verhalen die ik hier lees! Nooit geweten dat deze site er was.
Het is inmiddels alweer bijna 8 jaar geleden dat ik mijn vriend verloor aan een auto ongeluk. Pas 19 was ik, hij 26. Het was zo hard en moeilijk en nu op sommige momenten nog steeds.
Inmiddels heb ik een nieuwe vriend en over 2 weken gaan we trouwen, maar mijn vorige vriend blijft altijd bij me. Zijn ring zal ik ook altijd blijven dragen. Ik denk nog elke dag aan hem, maar ik kan iedereen hier verzekeren, het wordt echt gemakkelijker. Ik kan er nu nog altijd om huilen, hij was mijn eerste echte liefde. Als ik echt aan die dag terug denk, barst ik nog in tranen uit. Ik heb een hele tijd een foto van hem in de kamer gehad, ook toen ik al samenwoonde met mijn huidige vriend. Op een gegeven moment heb ik die weg gehaald, ik was er klaar mee. Ik heb nu nog een doos op zolder met zijn spullen, die zal ik ook nooit weg doen. Maar het is gebeurd, je doet er niks aan. Ik blijf het altijd met me mee dragen en het zal altijd moeilijk blijven, maar het wordt echt gemakkelijker.
Heel veel sterkte voor iedereen hier! Iedereen vindt zijn weg wel weer, dat weet ik zeker. Ik weet ook zeker dat jullie partners ook zouden willen dat jullie verder gaan, dat zou je zelf toch ook willen als het andersom zou zijn geweest?

Plaats reactie