Doet nu zo veel pijn

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Nannannan1

Doet nu zo veel pijn

Bericht door Nannannan1 » zo jan 10, 2010 20:11

Dit weekend 2 jaar geleden dat mijn man is overleden. Ik kwam thuis, mijn zoontje (toen 3jaar) speelde aan tafel in het donker...Vaag dacht ik nog...toen ik bij de achterdeur kwam zag ik dat het goed fout was. Roy (28) lag op de grond. Ik was te laat...
Alles is heel snel gegaan, vol op automatisch piloot. BHV, 112, Dico naar de buren, politie, schoonouders bellen, ambulance en de melding die ik al een kwartier verwachtte, uw man heeft het helaas niet gered... Wat duurde het lang voordat mijn schoonouders er waren. Ik had zo'n moeite hen onder ogen te komen. Mocht het huis niet in, moesten wachten op de schouwarts, want de doodoorzaak was niet bekend. Sta je dan in de kou. Heel de buurt uitgelopen, komen je steunen...Ik wilde alleen maar naar Roy. Hij liet me alleen!

Is het GvD (sorry) 2 jaar geleden en zit dit jankend te tikken. Ben zo boos, wilde en wil nog steeds niet zonder hem! Heb ik dan 2 jaar lang in een glazen kooi gezeten!? Niemand die het door heeft? Heb nu zoveel meer pijn!

Nan

Plaats reactie