Aanmelden

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
Hartenberg

Aanmelden

Bericht door Hartenberg » do sep 02, 2010 12:33

Hallo,

Ik heb mezelf gisteren aangemeld voor het forum maar nog geen registratie email ontvangen.
Kunnen jullie aangeven hoelang dat duurt?
Alvast bedankt.

Groeten,
Jacqueline

A3deRoo
Oprichter/Webmaster
Oprichter/Webmaster
Reden voor lidmaatschap: Na het overlijden van mijn vrouw wilde contact met mensen die hetzelfde mee hadden gemaakt. N.a.v. dat contact is deze site ontstaan.
Contacteer:

Re: Aanmelden

Bericht door A3deRoo » do sep 02, 2010 14:12

Kun je aangeven wat je als gebruikersnaam opgegeven hebt? Dan kan ik even kijken in de administratie.
Blijf vooral jezelf,er zijn al zoveel andere
Sommige 'vrienden' zijn als de schaduw; je ziet ze alleen als de zon schijnt; anderen zijn als de zon zelf: ze komen op als het donker is.

Hartenberg

Bericht door Hartenberg » vr sep 03, 2010 23:48

Hallo,

Als gebruikersnaam heb ik Hartje opgegeven.
Ik heb het net nogmaals geprobeerd maar dan staat er dat mijn email adres al in gebruik is.

Groeten,
Jacqueline

A3deRoo
Oprichter/Webmaster
Oprichter/Webmaster
Reden voor lidmaatschap: Na het overlijden van mijn vrouw wilde contact met mensen die hetzelfde mee hadden gemaakt. N.a.v. dat contact is deze site ontstaan.
Contacteer:

Bericht door A3deRoo » za sep 04, 2010 11:49

Je account is geactiveerd, als je geen registratiemailtje en activatiemailtje ontvangen hebt, dan zijn deze waarschijnlijk in de spambox van gmail belandt, kijk daar even voor de zekerheid. Je kunt in ieder geval inloggen met de eerder opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord
Blijf vooral jezelf,er zijn al zoveel andere
Sommige 'vrienden' zijn als de schaduw; je ziet ze alleen als de zon schijnt; anderen zijn als de zon zelf: ze komen op als het donker is.

Gast

Bericht door Gast » za sep 11, 2010 13:57

Hallo,

ik wacht ook nog steeds op een bevestiging. Heb me op 27 juli aangemeld met als gebruikersnaam butterfly.

Groeten Ilse.

Plaats reactie