Gebruik bij het registeren bij voorkeur geen hotmail of live adres omdat dan de registratie e-mail mogelijk in je map ongewenste e-mail (spam) terecht komt of zelfs geblokkeerd wordt. Heb je enkele minuten na registratie geen e-mail ontvangen, controleer dan je map ongewenste e-mail.

Geregistreerd? Check na aanmelden je privéberichten :)

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Lin76
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Mijn man is op 31-8-2010 overleden. We hebben 2 kinderen. Inmiddels weer een relatie, volg een studie tot psychosociaal counselor, en ben 1 van de moderators. Ik vind het fijn nieuwe(re) lotgenoten te ondersteunen door het delen van mijn ervaringen.

Geregistreerd? Check na aanmelden je privéberichten :)

Bericht door Lin76 »

Beste lotgenoot,

Als jij je hebt geregistreerd en je meld je daarna aan, ontvang je spoedig een welkomstbericht via een privébericht (dit zie je dan rechtsboven staan)

Hierin staat o.a wat uitleg over het gebruik van het forum, dus vergeet deze niet te lezen :)

Niet ontvangen? Stuur mij dan even een privébericht. (op mijn naam Lin76 klikken, en dan stuur privébericht)

Groetjes Linda
Afbeelding

~Voor Altijd Verbonden Met Ons Hart~