LET OP! Heb je enkele minuten na registratie geen e-mail ontvangen? Controleer de ongewenste mail / SPAM map van je mailbox.
Los hiervan: zodra je bent geactiveerd door een van de beheerders, kan je sowieso inloggen, of je nu wel of niet een e-mail hebt ontvangen.

Bericht voor mannen die worstelen met hun verdriet

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Man in rouw

Bericht voor mannen die worstelen met hun verdriet

Bericht door Man in rouw »

Je kijkt waarschijnlijk niet voor niets op deze site. Je levenspartner is overleden en je hele leven ligt overhoop. Dit is bij mij ook gebeurd en helaas ook bij vele anderen.

Ik heb een tijd getwijfeld of ik me aan zou melden op dit forum. De topics die ik kon zien toen ik dit forum voor het eerst vond, leken me allemaal vrij soft: mooie teksten, delen van gevoelens… Ik zocht houvast. Iets concreets. Iets waar ik iets mee kon DOEN.

Ik heb me uiteindelijk toch ingeschreven en heb hier geen spijt van gekregen. Wat ik hier heb gevonden:

- Meer inzicht in mijn eigen rouwproces door te leren van de ervaringen van lotgenoten
- Veel advies en steun over hoe ik met bepaalde zaken om kon gaan, ook hele praktische zaken waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben
- Het gevoel minder alleen te staan - herkenning en erkenning van wat ik doormaak heeft echt een verschil gemaakt

Ik gun jou dit ook, dus vandaar dat ik nu dit stukje schrijf in het openbare gedeelte. Als je twijfelt om je in te schrijven: give it a shot.

Big hug.

Een man in rouw.
Gast

Re: Bericht voor mannen die worstelen met hun verdriet

Bericht door Gast »

Zijn hier kosten aan verbonden?
kor

Re: Bericht voor mannen die worstelen met hun verdriet

Bericht door kor »

Nee, inschrijven is gratis, je hoeft alleen maar aan de voorwaarden te voldoen. Wel is het mogelijk vrijwillig een donatie te doen om het forum operationeel te houden, maar dit is absoluut niet verplicht.
Plaats reactie