LET OP! Gebruik bij het registeren bij voorkeur geen hotmail of live adres omdat dan de registratie e-mail mogelijk in je map ongewenste e-mail (spam) terecht komt of zelfs geblokkeerd wordt. Heb je enkele minuten na registratie geen e-mail ontvangen, controleer dan je map ongewenste e-mail.

Troostende tekst voor weduwes

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
DWvH

Troostende tekst voor weduwes

Bericht door DWvH »

Hallo allemaal,

Hier een berichtje van een oud-lid die iedereen hier (nog steeds) een warm hart toedraagt. Bij mij is het nu ruim 8 jaar geleden dat ik mijn lief verloor aan kanker. Hij was toen 53, ik 45 & ons zoontje 10. Er is in mijn leven sindsdien heel veel gebeurd, ik heb ontelbare tranen gelaten & ben dikwijls de wanhoop nabij geweest. Mensen op wie ik eerst kon vertrouwen, lieten me zitten. Alsof ik nog niet genoeg verdriet had! Snel merkte ik dat het vaker onwetendheid dan onwil was, maar dat hielp mij niet verder. Wat mij wél enorm goed heeft gedaan, was dit forum. Elkaar met een half woord hélemaal begrijpen... Een hele tijd lang was lotgenotencontact een 1e levensbehoefte voor mij! Toch heb ik op een gegeven moment besloten me uit te schrijven. Dat kon ik niet goed verwoorden, het was een gevoel. Ook hier geldt: iedereen heeft een eigen manier om met het gemis om te gaan.

Dat gemis zal nooit overgaan, simpelweg omdat mijn liefde ook blijvend is. Geen idee of ik ooit opnieuw (zo)veel van een ander zou kunnen houden. Ik heb wel gedate, maar merkte dat de tijd nog niet rijp is. Daarbij woont onze zoon nog thuis & we hebben het erg fijn samen. Nu hij volwassen(er) wordt, zie veel van zijn vader in hem terug. Daar haal ik veel troost en kracht uit <3

Tot zover mijn verhaal in het kort; ik hoop dat iemand er wat aan heeft! Wat ik eigenlijk wilde delen ;) was een mooie tekst dat ik onlangs tegenkwam: https://lessonslearnedinlife.com/the-st ... 82cDCGnXWw

Met lieve groet, DW

Lin76
Moderator
Moderator
Reden voor lidmaatschap: Mijn man is op 31-8-2010 overleden. We hebben 2 kinderen. Inmiddels weer een relatie, volg een studie tot psychosociaal counselor, en ben 1 van de moderators. Ik vind het fijn nieuwe(re) lotgenoten te ondersteunen door het delen van mijn ervaringen.

Re: Troostende tekst voor weduwes

Bericht door Lin76 »

Hoihoi,

Dankje voor het delen van deze tekst! Jij bent mijn fb maatje D toch? ;)

Ik ben nog steeds hier blijven hangen, voor mijzelf, het forum en de mensen erop. Maar ook voor de gezelligheid hoor, kletsen met elkaar via een forum is toch nog wel heel leuk ook. Dus word je nieuwsgierig door dit, kom gezellig ff buurten weer :)

Liefs Linda H ;)
Afbeelding

~Voor Altijd Verbonden Met Ons Hart~

Plaats reactie