alles kwijt

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
Naomi6008
Vriend(in) van JJGV
Vriend(in) van JJGV
Reden voor lidmaatschap: Naomi 28 jaar. Mijn man is 3 maanden geleden overleden, pas 31 jaar.

Re: alles kwijt

Bericht door Naomi6008 » di apr 07, 2015 19:47

Tjeetje, dat is ook niet niks was je allemaal meemaakt. Kan me voorstellen dat het je teveel wordt. Misschien kun je contact opnemen met de huisarts om te bespreken hoe je je voelt. Misschien kan die je helpen, of bijvoorbeeld doorverwijzen naar goede hulpverlening.

Ik wens je heel veel sterkte!
Op 13 oktober 2011 is mijn allerliefste lief overleden. Love you 4 ever!

Aranka
Reden voor lidmaatschap: Mijn man, beste maatje, grote liefde is onverwacht overleden op 29 november 2014. We waren 23 jaar erg gelukkig samen, hij was pas 47.
Contacteer:

Re: alles kwijt

Bericht door Aranka » zo apr 12, 2015 10:56

Dag Brita
Dat is een hoop om alleen te dragen.
Mij lijkt dat een goede psychologische of morele begeleiding (rouwbegeleiding of rouwtherapie) je goed zou kunnen helpen?
Goed dat je terug naar hier kwam om je pijn te uiten, maar een persoonlijk face-to-face hulpverlener zal je professioneel bijstaan en je stap voor stap begeleiden om alles draaglijker te maken.
Laat af en toe horen hoe het met je gaat!

Plaats reactie